تراكيب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تراكيب

منتدى تراكيب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اه لو كنت رئيس دوله
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:42 pm من طرف الحلم

» بنقولك افرض
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:39 pm من طرف الحلم

» اضحك مع ابو لهب
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:35 pm من طرف الحلم

» الراجل يحب مراته
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:32 pm من طرف الحلم

» ارهن هتضحك هتضحك
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:29 pm من طرف الحلم

» في الادب
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:22 pm من طرف الحلم

» الاذن الكبيره
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:16 pm من طرف الحلم

» قالت لي الحياه
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:02 pm من طرف الحلم

» دموع علي السنة اللهب
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 10:49 pm من طرف الحلم

اعلانك هتشوفه كل الدنيا
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Adv1111
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
بحث متميز
العاب فلاش
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين 20090110
العاب فلاش 1
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين 20090110
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
paulo
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Vote_rcapيلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Voting_barيلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Vote_lcap 
الحلم
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Vote_rcapيلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Voting_barيلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Vote_lcap 
محمدابوالسعود
ميدو رشاد
سالى
sayeeed
التبادل الاعلاني
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين E3lan113
2b2b
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين 20090111
رسائل جوال
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Alrsae10
التبادل الاعلاني
يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين E3lan113

يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين

كاتب الموضوعرسالة
الحلم
رائيس مجلس الاداره
رائيس مجلس الاداره

ذكر عدد الرسائل : 14
العمل/الترفيه : بدور
المزاج : رايق
علم الدوله : يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Male_e11

يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Empty
مُساهمةموضوع: يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين   يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 1:20 pm

يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين Font_i17

بيقول بعض العلماء ان اللبن الرايب والزبادي مهم جدا في حياتنا علشان هم مصادر هامه للبروتينات عالية وسهلة الهضم وفيها كمان كميات عالية من الكالسيوم وحمض الباتوثنيك وكتير من العناصر الغذائية المهمه وعالم من العلماء روسي الجنسية اسمه متشينكوف نشر كتاب وسماه كيفية اطالة العمر ونصح باستعمال اللبن الرايب والزبادي وقال ان سر الشباب والحيوية سرها داخل الامعاء الغليظة وعلشان كده الباكتريا اللي موجودة في اللبن الزبادي واسمها بكتريا التخمر بتمنع نشاط الباكتريا اللي بتسبب تعفن المواد الغذائية داخل الامعاء الغليظة
علشان كده اللي عاوز يطول عمره ياكل زبادي ولبن رايب
يلا باي مطولش عليكم

تم الاضافه بواسطه :الحلم

يلا ياحبيبي يلا ياحلوين اللي عاوز يطول عمره مين
صفحة 1 من اصل 1